Yeterya Kızlar merhaba, nisan sonunda ilk bebeğim olacak emzirirken göğüs yaralarının çok problem olduğunu duyuyorum bunun için kalkan almak istiyorum siz hangisini tavsiye edersiniz acaba 🤔 silikon mu yoksa gümüş ### kapaklı olan mı
mlkkk Yeterya canım ben e bebek indirimden 999ayar gümüş kapak sipariş verdim sonra buraya sordum gerçekten memnuniyet var mı diye. Yorumlar hep olumlu yönde o yüzden gümüş kapak daha iyi gibi
Safisss Yeterya Bende e bebek’in kendi markası gümüş kapak indirime girmişti geçen gün 999 ayar aldım
pia34 mlkkk Ya ben de silikon aldım da, emin olamıyorum. Gümüş kapağın ekstra ne faydası var ki acaba?
mlkkk pia34 canım silikon geçirmeli olanlar göğüsü iyileştirmenden ziyade yara olan göğüsü direk bebeğe vermek yerine silikon uçla vermek için kullanılıyor eğer o tarzsa aldığın o amaçla kullanırsın.Gümüş göğüs kalkanları da göğüsün kuruyup çatlamasını engelliyor ve 999saf gümüşün cildi iyileştirme özelliği olduğu için ekstra etkisi oluyor
eeygnn123 Bende gümüş kapak aldım araştırdığıma göre daha çok memnuniyet olduğunu gördüm bu şekilde tercih ettim ama henüz kullanmadım daha☺️
Yeterya Teşekkür ederim kızlar ebebekteki gümüş kapaklara baktım evet ama bana boyut olarak çok küçük geldi sanki göğüs ucunu tam kaplamayacak gibi duruyor 🤷♀️