Deletedmom_5 Ellerimde su egzaması var hamilelikten dolayı egzama ilaclarını kullanamıyorum bildiğiniz doğal iyi gelen yöntemler neler? Çok kaşınıyor kuruyor yara oluyor yağlı el kremiyle yumuşatabiliyorum en fazla o kadar
Gamze0666 Deletedmom_5 aynı sorun bende de var surada durayım bende ne denediysem fayda etmedi ama hom un scrub diye bı nemlendiricisi var o iyi geliyo diyolar onu deniycem
Hafise Deletedmom_5 advantan krem kullanıyorum cok iyi geliyo doktora da danıştım ama sen de kendi doktoruna sor istersen 10-11 tl bir fiyatı var