Zafsim0801 Kizlar son 1 haftadir ,el bileklerim bıçak tutamaz şekilde ağrısı var bengay falan sürüp satıyorum ama yok magnezyum tabletini pek düzenli kullanmıyorum acaba kullansam iyi gelir mi
Xmansmom Zafsim0801 karpal tünel sendromu olabilir belirtileriniz nasıl bilmiyorum ama. Ben yaşamıştım iki bileğimde de vardı özellikte baş parmağımda kas geriliyodu sanki kopacak gibi.
Serendipity Zafsim0801 odemden dolayi da olabilir bu haftalarda magnezyumu duzenli kullanin, bol su icin, tuzu azaltin. Hatta bir maden suyu da icerseniz iyi olur. Gecmis olsun 🌸
asslihan Zafsim0801 benim de aynı şekilde hiç birsey tutmaya suyun kapağını açmaya dahi gücüm yok ellerimin içi agrıyor resmen özellikle sabahları daha çok 35+5 im şuan ellerim şişti tabi artık sanırım ondan
Zafsim0801 Serendipity valllla maden suyu tuketiriyorum baya dedim acaba elimde bazen telfonum uzun sure kullanıyorum agrittim mi diyorum ama tmmdir tavsiyem uyucam canım
asslihan Zafsim0801 gerçi şişlikten ödemden dolayı istedigin kadar iç ilaç da kullansan çok fark etmiyor benim de bi fark yok içsemde
Beyziikoo Zafsim0801 El bileklerim değil ama parmaklarım öyle bir acıyor ki anlatamam size özellikle sol yüzük parmağımı asla kıvıramıyorum sabah uyandıktan 1 2 saat sonra kendine geliyor. Magnezyum mu kalsiyum mu ne eksikliğidir bilmiyorum herhangi bir takviye de kullanmıyorum ama çok ağrıyorlar yani 😣😣