Arkadaşlar uzun bi süre hareketsiz kalınca ayağa kalktımda sağ bacağımın ağrısından bi anda hareket edemiyorum kaldıramıyorum o an geceleri de kalktığımda böyle zor hareket ettiriyorum ağrıdan yavaş yavaş kalkıyorum neden kaynaklanır bu sizde varmı bu gibi durumlar yaşadınız mı yada perş. kontrole gidicem Doktoruma söylücem ama sizlerden yaşayan varsa bilgilendirir diye düşündüm.