Buseerildiz haftamız aynı siznle ama bebişim gelişim geriliği var geçen gün kontrole gittim 33 haftalık bebeğim 1800 Gr tek ve kilosu az diye hareketleri de aktif değil haftada bı nstye girmem gerekiyor bebeğin kilosunun bu kadar az olması korkutuyor beni maalesef sizce düzelir mi yaa