asli57771 Üstte 140 150 yazıyor Altta 19 dan başlayıp 37 lere çıkıyor 39. Haftadayım sancı varmı yokmu kaç olursa sancı oluyor
Abcxyz asli57771 140-150 yazan bebegin hareketleri altta yazan sanci, sanci yok demek sanci olunca 40-50 en az cikmasi gerekiyo siddetli olmasi icin 60-70 ler
Albiina05 asli57771 onları önemsemiyorlar canım. Benim 70-80 oluyor onu bile düzenli değilse önemsemiyorlar. 100 e vurup sabit kalıyorsa ve aralıkları 5 dk da bire iniyorsa doğum sancısı :)
Tcrblianne Kızlar benim de bugün sancılarım 50-55 arası çıktı doktor alttan muayene etmek istedi ben istemedim açıkcası eve geldim uzandım iyiyim şükür zaten gerçek doğum sancısı olduğunu ayırt edilebiliyor