Cigdemmom Ben kızıma avent emzik denedim tutmadı.sonra nuk,mamajoo hepsini denedim.Bana birileri o zamn bakkal emziği al dedi.
Gittim markasız emzik aldım onu tuttu emziğe onunla alıştırdım.Deneyin bi wee de kötü bir marka değil emziği tutarsa bebeğiniz içinize sinmezse değiştirirsiniz.Güle güle büyütün inşallah 🤲