asslihan benimde idrarımda kan görülmüştü bir ay önce enfeksiyon bakteri çıkmıştı seninki kadar olmasada ,tek kullanımlık suda eriyen ilaç fitil antibiyotik falan vermişti doktorum sonrasında benimde tahlillerim yenilenmedi mutlaka kullanın ama ihmal etmeyin ilaçları, bende şuan 35+2 yim geçen hafta son tahlillerim temiz çıkmıştı şükür