Kızlar vajinal USG bebeğe zarar verir mi beta HCG <1500 7.+2 lik hamileyim ilk bebeğim düşük oldu. Bunda geç mi döllenme var dış gebelik mi var ne var bilmiyorum ama ufak bı şey gördük karından ultrason da kese var dedi doktor. Bu şekilde yükseliyor . Durumum normal mi doktor birşey söylemiyor. Ayrıca Progestan. Z fol ve folik asit kullanıyorum
09.03.devlet hastanesi beta HCG 185.82
10.03 sağlık ocağı beta HCG 177.52
12.03 sağlık ocağı beta HCG 247.02
16.03 devlet hastanesi beta HCG 957.08
18.03 devlet hastanesi beta HCG 1175.96
22.03 devlet hastanesi beta HCG <1500