Merhaba arkadaşlar 14+1 haftadayım. Dişlerimi günde 3 kere fırçalamama rağmen bugün sağ arka diş etim aşırı sismiş. Dişlerimi fırcalarkende çok kanıyor. Ama İnternetten bakıyorum düşük riskine yol açabilir vs yazıyor bu doğru mu daha önce bu durumu yaşayanlar nasıl geçirdi? Agrı yok bu arada sadece şişme.