Cicek10 Merveee34 çok yeni sayılmaz ama geçen sene mayısta kuzenim yaptı orada sezaryen ve çok memnundu virüsten dolayı korkmuştuk ama aksine çok daha sakin eskiye göre ilgi alaka çok iyiydi doktorunu bilmiyorum ama