Eminee07 doktorun bir bildiği vardır kesin konuşun beklemek istiyorsanız😊 benim doktorum 39+0 altında mecburi bir durum olmadığı sürece doğuma almıyorum bekleyelim dedi. Güne öyle karar verdik. Ama anne karnında 1 gün gelişimi dışarıda 1 haftasıyla eş değer olduğunu söyledi.