Seviiii Kızlar yarın 32. Hafta oluyorum inşallah. Doktor kontrolüne gideceğim. Merak ediyorum nst ye ilk ne zaman girilir acaba ?
aannepandaa Seviiii ben ilk 33.haftada girdim. 35de rdçm. Cuma 37de giricem. 15 günlük kontrollerde önce nst.
Elf_ogz Seviiii Normalde 34. haftada başlatıyor doktorlar. Ama bu tamamen senin durumunla alakalı erkende başlatabilirler
Yesimmm12 Busradz61 Özel e mi gidiyorsun yoksa devletemi ben devlete gidiyorum 33 haftalıgim ama nstye girmedim 35 de baglarmi acaba
Aysentass Seviiii ben 37 de girdim ilk ama hiç güzel birşey değil heveslenme canım çok sıkıcı ben çok heyecanlanmıştım nst ye giricem diye şimdi nst günü gelsin istemiyorum
Aysentass Mymom_61 hayır yani karnına birşey bağlayıp bekliyorsun 15-20 dakika çok sıkıcı yani herkeste aynı olmaz ama benim belim ağrıdığı için sırtüstü yatamıyorum çok zorlanıyırum o yğzden
Ysm1316 Seviiii 36.haftadan itibaren aldı benim doktorum,sorunlu bir gebelik geçirmedim ağrım falan yoktu.