Trendyol Hepsiburada GittiGidiyor n11 gibi siteler satıcılardan yüzde 20 civarı komisyon aldığı için oradaki fiyatlar elbette diğer sitelere göre yüksek kalıyor bu onların orijinal diğerlerinin sahte olduğu anlamına gelmiyor.100 liraya satılacak bir ürünü Trendyol satıcısı mecburen 120 TL olarak fiyatlandrmak zorunda çünkü o oranda komisyon ödüyor.
kırmızıbeyaz sitesinden ben daha önce defalarca dermokozmetik aldım bir sıkıntı yaşamadım. Açıkçası biberonun da sahtesi olacağını pek zannetmiyorum 🤗