Merhaba kızlarr,
Adetim 3-4 gün kala gebe olduğumu öğrendim. Dün acilde kan tahlili yaptırdım beta 88 çıktı. Doktor randevuyu perşembeye verdi, aile hekiminde cumaya kadar randevu yok. İlk sorum sağlık ocağı randevusuz kan tahlili yapıyor mu? Diğer sorum şu an kaç haftalık gebeyim net bilmiyorum doktor görmediği için nelere dikkat etmem gerek? İlk öğrendiğinizde siz ne yapmıştınız?