Ezgiyldz23 Kızlar ben 37 haftalık hamileyim hastanedeyim şuan içeri girince çatı muayene si yapilicak mi? Hiç yapılmadi henüz biz kendimiz mi isticez yoksa doktorumuz diyecek?
Serendipity Ezgiyldz23 doktorunuz soyler yapalim diye benim 38.haftada yapilmisti daha erken veya daha gec yapan doktorlar da var doktorunuza bagli yani
ysfali06 Ezgiyldz23 bnde 37+5de randevum vardı o gün yaptı doktor. Önceden haber vermemişti. Ama ben yine de hazırlıklı gittim. Çatı muayenesi doktordan doktora değişiyor kimisi doğum zamanı bakıyor kimisi 37de kimisi 38de 🤷♀️
haziranin25i Ezgiyldz23 normal doğum istiyorsan doktorun kontrol eder ama sezeryan olmayı planlıyorsan çatı muayenesi yapılmıyor.
[silindi] Ezgiyldz23 canım doktor sana söyler öbür ay çatı muayene si yapıcaz diye eğer geçen ay demedşyse yapmayacaktır genede Bi sor ne zaman yapacaksınız diyr