Senaa-5454 Kızlar izinleri dilekçe olarak mi yazdınız nasıl yaptınız. Benim pazartesi günü 24 haftaya gidiyorum. Perşembe günüde randevum var doktordan raporu alsam sıkıntı olur mu yoksa pazartesi tam 24 haftaya girdigimde mi almam gerekiyor.
Arin31 Senaa-5454 ben tam gününde aldım doktor bir kağıt verdi 24 haftalık olduğuma dair işyerine bıraktım izne ayrıldım
suscarparimm Senaa-5454 kuzum tam 24 haftalık olduğunda doktorundan 24 haftalık gebeliği mevcuttur diye rapor alıp veriyorsun kurumuna veya iş yerine bazı kurumlar ultrason fotosu istiyorlar günü yazdığı için ben o şekilde ayrıldım
Arin31 Senaa-5454 24+0 da alın verin raporu işyerine daha öncesini bilemiyorum pazartesiymiş 24. Haftanız perşembeyi beklemeyin derim o 3 günü bile evinizde geçirirsiniz
Senaa-5454 suscarparimm suscarparimm ben ultrason kağıdında 10gun önde gözüküyor oda benim için sıkıntı olabilir dimi canım
Kedisever3535 suscarparimm ultrason mu ne kadar saçma benim çocuğumun fotosunu ne diye millet görsün ne sacmalik
Arin31 suscarparimm ultrason fotosu deyince aklıma geldi benim raporumda canlı fetus ibaresi yer alıyordu belki o ibare olmasaydı bizdende ultrason fotosu isterlerdi
Teacher-mom Glbnpk benimde sormak istediğim şu sınavları şimdi acil yapmamamız gerektiği söylendi salı kabine toplanacakmış okullar kapanabilirmiş eğer okullar kapanırsa bu izni yine kullanabiliyor muyuz
suscarparimm Senaa-5454 hayır ultrason da önde görünüyorsan önde çıkarsın izne canım zaten ultrasona göre veriyor doktorda o raporu
Glbnpk Senaa-5454 ben şu an müdürlük yapıyorum. O yüzden biraz uzattım. Bu hafta alıcam raporu 25. Haftadayım.
Senaa-5454 Glbnpk personel daire başkanlığinla görüştüm tam gününde alınması gerekiyor dedi tarih belirtilemezmis
Glbnpk Senaa-5454 doğrudur. Düşününce gelmeyen gün için verilmeyebilir ama alacağınız gün kaçsa onu yazsa bile vereceğiniz gün 24 e denk geliyorsa, müdürünüz de sorun etmezse bir problem olmaz. Raporun üzerinden kaç gün geçtiği belli sonuçta.
Mavilotta Senaa-5454 o zaten öyle söyler. Ben 1 ay öncesinden aldım tarih yazdı doktor. Meb kabul etti.
Mavilotta Senaa-5454 sıkıntı olmaz doktor verirse benimki bir iki gün erken vermiş ablama 1 hafta erken verdi. Doktorun insiyatifinde
Merve6521 Senaa-5454 sorun olmaz canım bence benimde 3-4 günüm vardı 24. Hafta olmama benimde ilerideydi 6 gün falan doktor sorun olmaz nolacak 3 günden dedi sorun olmaz yani kurumun bilmez senin kaç haftalık olduğunu doktorun yazdıktan sonra sıkıntı olmaz canım