Yasinzdemir bendede vardı aynısını söyledi doktorum 24 saatlik idrar biriktirdim tahlil yaptılar temiz çıktı şuan ayaklarim bacaklarım karnim olması gerektiğinden fazla şiştiler tahlil yaptır sende için rahat etsin genellikle gebelik ödemi çıkıyor böyle şeyler