Meltemmkbs Kızlar 22+4 oldum sol kasığım da inanılmaz bir ağrı oluyor geçmedi de bu ikinci gün acaba yalancı sancı falan mı bu haftalarda yalancı sancı diye bi yazı okumuştum benim gibi böyle bi ağrı yaşayan var mı merak ediyorum
Ftmagull Meltemmkbs benimde vardı dün çok şükür bugün geçti neden oluyo bilmiyorum ama bebek yön değiştiriyomuş diye okumuştum burda yanlış bilmiyosam tabi
dlnyny Meltemmkbs bende yaşadım yakın zamanda sağ tarafımda düz yürüyemedin kitlendim hatta hareket edemedim sancıdan 2 gün sürdü sonra geçti neden oluyor acaba
Meltemmkbs dlnyny ya evet bende de var şimdi geçmedi o yüzden endişe ettim bebek hareket ediyor ama sancı agrı neden olur ki doğuma mı hazırlıyor bizi acaba
dlnyny Meltemmkbs bende burada biraz yorumlara bakındım anlayabilmek için ilk önce bebek yan mı döndü acaba diye düşündüm sonra 20.haftadan sonra yalancı sancıların başlayabileceğini okudum ikisinden biri sanırım bende bebeğimin hareketlerini hissediyorum insan endişeleniyor ama çok şükür hareketlerini hissediyoruz en azından ilk randevu da doktorlarımıza sorarız artık🙏🏻😊
mavis24 Meltemmkbs çok saolun sizinde önemsizdir inşallah valla ben ağlayarak gittim karnım taş gibi oldu agrı bi kasıgımdan çıktı diğerine girdi dayanamadım korktum doğum sancısıdır diye böyle bişey yok mahvetti beni kesin bişey var dedim ama herşey iyiydi yani bende sorun çıkmadıysa kimsede çıkmaz bütün sorunları yaşıyorum maşallah
Meltemmkbs mavis24 ya zaten sizin de ilk mi bilmiyorum başka çocuğunuz var mı ama herşeyi yeni yeni görüyoruz yaşıyoruz bilemiyoruz ki gerçekten bazen önemli hissettiğimiz agrı önemli olabiliyor
Meltemmkbs dlnyny evet gerçekten öyle insan merak ediyor düşündürüyor rabbim evlatlarımızı sağ Salim kucagımıza almayı nasip etsin
mavis24 Meltemmkbs benim ilk o yüzden bu korku zaten insan herşeyden korkuyo bilmiyorum ki ne normal ne değil bide ne olursa olsun herkeste yaşanan acı bir olmuyo birinin normal birinin kötü bişey olabiliyor tecrübe de olmayınca soluğu hop hastanede alıyorum biran önce doğsun istiyorum korkarak yaşamak zor 😞
Meltemmkbs mavis24 sormayın her an bende öyleyim bir de detaylı da bağırsak da parlaklık çıktı çok endişeliyim
mavis24 Meltemmkbs ben girmedim detaylıya zaten herşeyi dert ediyorum onada girseydim dokuz dogururdum doğuma kadar
didemturn @Meltemmkbs valla canım ben o kasık ağrısını 3. Aydan beri yaşıyorum. Şuan 36 haftalığım ağrısı kat ve kat arttı. Ağırlaşınca daha çok baskı yapıyor hatta bacağıma vuruyor ağrısı
Meltemmkbs didemturn benim de bacağıma vuruyor ya 😕 bazen genital bölgem de bile agrı hissediyorum ilk dönemlerde adet sancısı gibiydi ama şimdi bildiğiniz sancı olduğunu hissediyorum düzensiz bir şekilde bi geliyor bi gidiyır