deletedmom12 normal bana da olmuştu hatta bir ara yürüyemedim bile topal topal yürüdüm eğer tuzlu yiyorsanız tuzu kesin ayaklar ödem yapıyor ... onun haricinde ayacıkları soğuk suya koyabilirsin bana çok iyi geliyor du resmen sızısı çıkıyor gibi oluyor du denemekte fayda var Kaya tutuzu da kullana bilirsiniz ayaklarını koyacağınız suya oda işe yarıyor