Bsmlh Vildan_nn 27 de 3.tramester uygulama bazen 26 bazılarını 27 de geçiriyor ama olması gereken 27 cnm hayırlı olsun🥰 biz 32
Vildan_nn Bsmlh evet doğrudur haklısın ☺️ ya bide 30 lu haftalar hiç gelemicek gibi geliyo bazen bana😅
Baobap Vildan_nn kendinizi çok yormayın. Bel ve sırt ağrısı genelde yorulmaya endeksli çünkü. İlerleyen haftalarda pek hoş şeyler olmuyor🙈 ama sayılı gün deyip teselli ediyor insan kendini😂
Bsmlh Vildan_nn sen onu bana sor 🤣🤣 25 riskle yatıs verıldı evde 32 oldum yatıyorum artı ne hafta geçiyor nede gün valizi hazırladım eksıklerı alıyorum ama bitmedi🙈
Vildan_nn Bsmlh ay inşallah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🥰🥰 çeyiz yapar gibi aynı bitmiyor eksik😅
Bsmlh Vildan_nn evet şimdi diyorum havlu kagıt peçete eksik😁😁 gene eksık cıkıyor grwtiste indirim var el dezenfektan kolonya hemde actıvex küçükmama valiz boy sızde bakın atın kenara