Busraonen bende 36 da hissetmiyodum yani cok cok az hissediyodum karnim tas gibiydi ultrasonda hareketler cok iyi gorunuyodu ama ben hissedemiyorum dedim. O gun hastanede kaldim biraz sancim cikti serumlar cok iyi geldi karnim yumusadi hareketleri yine rahat hissetmeye basladim.