Asyakuzusu AzraDuru21 Evet. Hatta çıktı çıkacak ordan bi gün uzatacak elini 😁 Bebeğin duruşuyla alakalı
mavis24 AzraDuru21 3. Defa acile gittim bunun icin ama normal dedi doktor sorun yokmuş öyle aşagıda hissediyorum ki ayağa kalkmak bile işkence 25. Haftamdayım daha
Albiina05 AzraDuru21 benim de öyleydi kafası ile mesaneye baskı yapıyormuş bebiş. Çoğu zaman karnım düşecek sanıyorum.
Asyakuzusu AzraDuru21 Yürüyemiyorsun ki bir süre sonra. Ben 32.haftama girdim. Artık iyice baskı oluyo. Ayaklarımı sürüyorum ve alt kısım felç canım. Çok ağrı yapıyo
paradiseeeeee Asyakuzusu bende 31.5 deyim rahmim kasıkslrım öyle agrıyor ki çocuk fırlıycak sanıyorum şimdi böyleyse biz 40 haftaya kadar nasıl dayanıcaz 🤲💙 yatıp kalkmak işkence saga sola dönerken heryerin agrıyor
AzraDuru21 Anladım Allah yardımcımiz olsun sağlıkla kucağımiza almayı hepimize nasip.etsin insallah 🤲
Bsmlh AzraDuru21 korkmayın 28/29 arası üste çıkacak eğer makat geliş bebek ise yine vuracak kasıklwra 32 H hala vuruyor