Kızım 21 aylıkken hamile kaldim ogrendikten sonra kizimi bir muddet daha emzirdim daha sonra biraktim kestim ama göğsümde sanki koca bir kitle var gibi ağrıyor çok canımı yakıyor ne yapabilirim sagsam bebegime bir zararı olur mu ? Bu arada benim göğsümde 3 tane kist mevcut 18 5 ve 8 cm iyi huylu olduğunu söylemişti doktor ama emzirme bulgulariyla karistirmamak için emzirme bitince tekrar kontrole gelmemi istedi ilk gittigimde sadece ultrasonda bakmıştı baska gebelige zararlı olabilecek islemi var mi bilen biri var mı acaba