Hafizerabia43 Baska ülkelerde yasaklanan bu testi niye hala türkiyede uyguluyorlar anlamıs değilim. Ben yaptırmam cunku zTen müdahale edilemiyor . Yani aldırmak isteyenler oluyor onlar icin yapmak mantıklı ama aldırmayacaksan yaptırma. Boş yere de kafana takma benim arkadasın ikizleri vardı ona %90 Down sendromlu dedi doktor bu testlerde ama şimdi ikisi de sağlıklı doğdu ben bu testlere güvenmiyorum ve hiç mantıklı gelmiyor. Sen rahat ol Allaha dua et insallah sağlıklı doğar inşallaaaah. Allah kimseye dermansız dert vermesin hele ki anneleri evlatlarıyla sınamasın. Evlatlarımızın ayagı taşa değmesin. İnşallah sağlıklı olur ❤