Ummudogan Allah nasip ederse kizim olucak. Adini Arya koymak istiyoruz ve yanina bir isim daha dusunuyoruz ama bulamadik isim onerir misiniz? 2 isim olmasini istememizin sebebi de belki ileride ismini sevmezse 2. Ismini kullanir diye dusunuyoruz.
Unlukacar Ummudogan bende çok beğeniyorum canım çok naif geliyor inşallah kızım olursa Alin istiyorum 5 aylık bi oğlum var onun ismi de Çınar ❤️