İnanın 32. Haftaya kadar bir çok ağrıma dr gaz derdi ben de sinirlenirdim, ya gaz olsa hissederim neden gaz deyip duruyor, diye. Ama şu an 38 deyim ve diyorum ki gazmış. Her seferinde o kadar değişik vuruyordu ki probiyotik kullanmama rağmen. Yine bi sorun doktorunuza ama genelde ağrıların nedeni gaz oluyor ama biz gaz varmış gibi hissetmiyoruz nedense çoğu zaman.