mevrouwSecici Kızlar Cinsiyet tahmininde bulunurken doğru çıkan hamilelik hurafeleriniz oldu mu ? Benim Çin takvimi ve karın şekli her ne kadar inanmasam da bende ikisi tuttu 😊
Umay1m mevrouwSecici hepimiz inanmıyoruz diyoruz ama nedense bütün hurafelere de bakıyoruz 🤪🤣🤣🤣 benimde ikisi tutmuştu 🤪
Gozdeku mevrouwSecici Çin takvimine göre kız çıkmıştı doğru. Sivilce, mide bulantısı ve tatlı da kızla uyumlu. Ama karnım hala sivri 🤷🏻♀️
mevrouwSecici Umay1m 😁😁 aynen aynen bende hepsine bakmıştım Yaa çok saçma diyip ama hangisi tutacak diye dört gözle bekliyordum 😂
mevrouwSecici Gozdeku karnın sivriliği değilde alttan mı ya da ortadan mı büyüyor ona bakılıyormuş yani bana öyle demişlerdi 🤷♀️
aannepandaa mevrouwSecici ben yüzük testi yaptım kız çıkmıştı ve solda döllenmiş bakalım kız mı olacak demişti doktorum. Ve kız oldu.
mevrouwSecici Ninam 😁 bende şuan mide ekşimesi(yanması) çok yaşadım ama oğlum saçsız doğdu demekten korkuyorum 😊😊
Ninam mevrouwSecici zaten araltırmalarıma göre saçla bir ilgisi yokmuş mideye baskı yapıldığı için oluyormuş
momsboys mevrouwSecici karnım zaten cinsiyeti öğrendikten cok sonra cıktı çin takvimide kız diyordu sivilcem çıktı baya ama bebek erkek çıktı😅 ekşi aşerdim kız dediler erkek çıktı. çok kustum kız dediler erkek çıktı. hiç bişey tutmadı