Gizemaltnr Cok şükür bebeğini kucağıma aldim rabbim hepimize bu güzel duyguyu yaşatsın inşllah biraz korkutucu bir süreç oldu benim için 1 hafta önce kontrolde herşey yolundaydı amma bebişim kakasini yapmış ve bur damla suyu kalmamış rabbim korumuş
Melikesvm Gizemaltnr allahım hepımıze nasıp etsın darısı bıze ınsallah. Allah annelı babalı buyutsun hayırlı evlat olur ınsallah❤️🥰 sezeryanmı oldunuz normalmı
leylosule Gizemaltnr yaa ben de korkuyorum bu durumdan. Siz doğum sancılarınız başlayınca mı öğrendiniz bu durumu nasıl oldu süreç?
bgm44aym Kaçıncı haftada doğum yaptınız Rabbim analı babalı büyütsün inşallah sağlıcakla çok şükür kucağınıza aldınız darısı biz annelere bende 33 + 3 de yim
Gizemaltnr leylosule yok ben zaten sezeryan olacaktim bebeğim iri oldugu için sezeryan esnasında öğrendik suyunun bittiğini ve kakasini yaptığını
Melikesvm Gizemaltnr belden ıgnede agrıdımı bıde dogum anında acı hıssettınmı😒 bnımde zamanım yaklasıyorda korkuyorum acır dıe
Gizemaltnr Melikesvm iğnede hafif ağrı oldu doğum anında sadece cekistirme hissettim aciyi hissetmedim