Nadiye123 doktorunuza haber verin beklemeyin suyunuzun geldiğini anlıyorsanız yarın kontrole gidin. Benim de az az gelmiş 38. Hafta kontrol de suyumun bitişini öğrenmiştim 2 gün önceden doğum başlamış meğerse ben yalancı sancı diye kendimi durdurmuşum 🙄😂 acı ve ağrı eşimin yüksek diye anlamadım