Hmrt Merhaba güzel anne ve anne adayları, bende sizler gibi heyecanlı bir sürece girdim. Daha çok küçüğüz 8 haftalık ☺️ Malum yaz geldi güneş kremi olarak ne kullanıyorsunuz tavsiyelerinize ihtiyacım var.. bir de çatlak kremi kullanmaya ne zaman basladınız ve hangi kremi kullandınız?
Durukayra Hmrt merhabalar hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle☺ Güneş kremi almadım ben evde doğal yapıcam Çatlak kreminide 8 haftalıkken kullanmaya başladım ve krem olarakta Lıerac kullanıyorum ve gerçekten memnunum ek olarakta bol su tüketiyorum onunda etkisi olabilir
OktayMeltemSahin Hmrt bio oil,lierac,sebamed çatlak kremlerini çok öneriyorlar ben 12.haftamda basladım sebamed kullanmaya şuan 26 haftalık olduk çok şükür bir çatlak yok henüz.
Ladess Hmrt hamile oldugumu öğrendiğimde başladım ✌️Phytolastil gel,bıo oil,Hindistan cevizi yağı hepsini kullanıyorum valla elime ne gelirse,güneş koruyucu solante pregna ve skınceutıcals mıneral spf 50✌️✌️
Mucizem27 Hmrt çatlak kremi olarak lierac kullanıyorum güneş kremim solante pregna. Çatlak kremine yeni başladım umarım işe yarar