Arass__ ayshoo varmı bir belirtin canım? Bende bugun baya baskı oluyor aşadan oturdugum yerden kalkınca falan baya hissediyorum bugun. Ara sıra oturdugum zaman kasık agrılarım cok az acısız oluyor
leylosule ayshoo ben de bugün 39+0 bebek 3800 olmuş serviks yarım cm kalmış ama nezaman gelecek Allah bilir. Yoruldum vallahi beklemekten 😅
ayshoo Arass__ benimde canım baskı var kasıklarda da iki haftadır regl olurmuş gibi sancı vardı nst çıktı ama hala gelen gidenimiz yok çok zorlar oldu🙈😃😃