Melikesvm Kızlar 31haftalık hamıleyım afedersınız esımle ilişkiye gırdım yarımsaat sonra felan karnımda sancı oldu karnım derken mıgdemde uykudan uyandım sebep nedır sızce 😔 kanamam felan yok ama
Umay1m Melikesvm büyük ihtimal zorlama olduğu için olmuştur ama yinede takip et düzenli mi değil mi diye ılık duş al ve biraz yürü ev içerisinde geçer canım inşallah
Elifakgul47_ Melikesvm bence hiç korkma ben son ayıma girdim şuan ilk aylardan beri ilişkiye giriyoruz karnımda hafif bi agrı oluyor geçiyor ilişkiyi doktorun yasaklarsa tehlikeli olur yasak olmadığı sürece 37 haftaya kadar da yapabilirsin bunu.
Melikesvm Umay1m ılk defa boyle oldu yatmadan onceden domdurma yedım sonra sıcak corba gbı bıse ıcmıstım dıyorum ondanmı acaba. Ama ılıskıye gırdıqım ıcın kokruyorum kendımı kastım ondnamı acaba bebek hareket edıor suan karnımda ama mıgdemde sancım var
Melikesvm Bestofatma ben bıngolde oturuyorum burda ebe felan yok 😔 yarını beklemem lazım normalde kontrölume 3hafta var 😔
Umay1m Melikesvm dediğim gibi zorlamadan dolayı olmuştur duşunu al evde yürüyüş yap ve uzanıp dinlen geçmezse mutlaka doktoruna görün 🌺
kucuktosbik27 Melikesvm midendeyse gaz sancısıda olabilir canım soğuk sıcak karışımı yapmışsın birde enerji olarak vücudu zorlamışsın normal kasıklarda falan değilse eşine söyle sırtına beline dairesel hareketlerle ovalasın gaz varsa çıkar rahaglarsın
058elf Melikesvm dondurma mideyi ağrıtırmış eğer ağrı gibi bi sancıysa dondurma kaynaklı olabilir canım geçen bende çektm o ağrıyı araştırdım dondurma yüzündenmiş
Melikesvm Umay1m tamam tesekkur ederım ama kanama olmadıqı surece sıkıntı olurmu sızce benım ılk gebelıqım yasım 23 pek bırsey bılmıorum
Melikesvm kucuktosbik27 uyuyor eşim sabah işe gıdecek oyuzden kıyamıyorum kaldırmaya 😞 kasıklarımda degıl mıgdemde sadece
kucuktosbik27 Melikesvm petekler sıcaksa sırtınızı biraz peteğe dayeyın oda rahatlatır yada yan yatın vücudu biraz esnetin gazınız çıkar inşallah ılık suda içebilirsiniz mide rahatsız olmuş olabilir korkulacak birşey yoktur ☺️
Melikesvm Elifakgul47_ 29haftada gıtmıstım acılman felan erken dogum rıskın yok dedı ama yınede korkuyorum ılk defa basıma gelıor sabahı bı etsem sabah erken doktora gdecemde 😔 yarımsattr mıgdem de agrı gıtmedı cnku
Kbryagci38 Melikesvm bebek baskı yaptığı içinde olabilir . İlişkiden olsa kaşıkların ağrırdı . Yada yediğin bişeyden . Evde gaviscon varsa iç ve uzan
Melikesvm Kbryagci38 kuruyemıs yedım sonra domdurma domurmadan sonra bızım adanaya aıt tirşik corbası var sıcak ondan yedım sonra muz hepsı ardı ardına ondanmı acaba 😔
Kbryagci38 Melikesvm galiba canım evet . Çünkü miden eskisi kadar rahat değil artık . Bi soda iç geçer . Bebekte yada kasıklarında bişey olduğunu sanmıyorum
Melikesvm 058elf evet mıgdemde agrı ama sancı gıbı sıcak su tuttum mıgdeme banyoda 1saat oyoe gectım ama 1saate kadar doktora gdecem