Dyg günaydın öncelikle hayırlı doğumların olur inşallah Rabbim hayırlısı ile kurtarsın benim nişan geldiğinde biraz sancım vardı bir kaç gün sonra Doğum yaptım yoğunlaştı sancı senin şuan sancın vardır ama baskıdan hissetmiyorsundur baskı ile geliyor nişan zaten bekle akşama kadar bi bakalım