Sevdae birileri yine senin aklını karıştırmış 🤦🏼♀️ Bence doktorundan başkasına bi şey sorma ve duyma. Tansiyon gelişim geriliği yapıyor deseler belki anlarım da ilaç ne alaka düzene girsin diye veriliyor neredeyse 10 kişiden 5 i kullanıyor burda da çok gördük kullanıp sağlıklı doğum yapanları. Biraz rahat ol canım her şey olacağına varıyor inan.