Ben özlikle doktoruma sordum sağa sola yatınca kollarım bacaklarım çok uyuşuyor sırt üstü yatsam olur mu diye kendini iyi hissediyorsan yat zaten tansiyonun düşerse hissedersin dedi. Sola yatılmasının sebebi mide sağda ve son aylar mide yanması gibi şikayetler artıyor o sebepten