13+1de devlet hastanesinde ikili tarama testinde ben sormadan doktor kendisi erkek dedi. Tam 15.haftada özel hastanede muayene esnasında başka doktor erkeğe benziyor ama bi dahaki aya yine bakalım dedi. Şimdi burada öyle şeyler okuyorum ki bebisin cinsiyeti konusunda şüpheye düştüm. Alışverişe başlamalı mı detayliyi beklemeli mi?