Adetim biteli 9 gun olmustu gebelik.testim silik cizgi cikmisti sonra iki tane daha test yaptim onlarda negatif cikti ama mide bulantisindan duramiyorum dikislerim de aciyor ben hemen evlenir evlenmez hamile kalmistim bebegim 5 bucuk aylik sizcrle testi tekrarlamalimiyim