18haftamda bişey yokken birden bire aşırı derecede kanamam oldu 3gun hastnede yattım neyden olduğunu söylemediler bakmadılar bende ciktim kwndi doktoruma özele gittim bebegin iyi olduğunu öğrendim fakat pletansa hafif ayrılmış ve kanama varmış pletansada ilk kanama olduğunda bi buçuk gün sürdü kesti sonra geçen pazartesi gelmişti durdu bu sabah yine geldi sonra lekelenmeler başladı günde 3tame fitil ve haftalık iğne vuruluuyorum başına gelen var mı ve 13ghn oldu yatıyorum