Arkadaşlar 33 +3 gebelik surecimde hersey iyi giderken son kontrolümde doktorumz yüksek tansiyon sebebi ile erken doğum önerdi zaten sezeryan olacak fakat bugün ciğer geliştirici iğne yapıldım ve hafta boyunca günlük idrar takibi olacak ve 2 haftaya doğumun olabileceğini söyledi. Başına gelen var mı veya bilgisi olan tedirginimmmmmm. Kızımız şuan (2.300 gr 47 cm.)