Hilalimo Kizlar merhaba, 27 haftalik hamileyim ve yurt disindan yeni geldim,dogumu bursada yapmayi planliyorum doktor ve hastane onerisi olan var mi?Devlette doktorlar cok fazla gergin..
Sedaabdullah Hilalimo bende pembemavi hastanesine gidiyorm aycan kopuz çok iyi ve ilgili doktor muane ücreti 340 ödüyorm nezaman mesaj atsam arasam herzaman cevp verdi ultrasonla baktıgında bizden çok kendi heycanlanıyor hevesle bakıyor hastalarına hastane olarak da hemşireler çalışanlar hepsi çok ilgililer
Hilalimo Pembe mavi de muayne ucretleri ve normal dogum fiyatlari nasil peki?Ben Deniz Guleryuz cakmagin muaynanesine gittim ilk geldigimde sadece ultrasonda bakti cok da ayrintili bir sey yapmadi 350 lira muayne ucreti odedim cok degil mi?