Esrasrgzl sıcaklık vardı da çok değil en çok ağrı vardı baya ağrıyordu çok hassastı dokunulmuyordu ilk ayımdan 3 aya kadar şimdi o ağrı kalmadı kaşıntı oluyor hamileliğin her döneminde vücudun değişik bölgelerinde her dakka değişik bir şey oluyor bir sürü şey yaşadım hepsi geçti şimdi başka şeyler çekiyorum allah kolaylık versin hepimize 🙄