Hamileligmin kacıncı ayında basladı tam hatırlamıyorm ama suan 8. Ayım bitti bı kac ay oncesıne kadar ben sadece lekelenme oldu zannedıyodum baktım cogalıyo doktoruma gösterdm goguslerımde kahverengi döküntü gibi lekeler vardı gogus arasında ıse tabaka gibi bı leke doktorm mantar enfeksiyonu dedi bı sampuan verdı yıkamam ıcın bıdr krem 2 tüp krem kullandım gecmedi hala cildiyeye git dedi doktorm müsait bı zamanda gıdıcem sızınde basınıza geldi mi nasıl geçti acaba cok kötü gözüküyor cok rahatsz oluyorm ara ara kasıntı da basladı artık 😔😔