Aylinaylinn Kizlar oglunuza hangi ismi koydunuz veya koyacaksiniz bana da fikir olur belki karar veremiyoruz ama suanlik düşündüklerimiz mert eren cihan yağız
Denosko Benim oğluşumun adı gökay olucak Allah izin verirse. Aslında ege ve göktuğ da cok güzel isimler ama biz soyadıyla da uyumlu olsun diye gökay da karar kıldık “gökay güneş 😍“
Gencanne01 Aylinaylinn biz Aslan Deniz e karar verdık ama onun dışında aklımızda olanlar , Çağan , Kemal , Mustafa , Asil , Ezel bunlardı