yldzyldz sen hiç hissetmiyorsun ki uyutuyorlar zaten kalkıyorsun gidiyorsun evine kanaman olur biraz oda normal Rabbim hayırlısını nasip etsin hakkında inşallah ben iki kere oldum şükür bir kızım var 7 yaşında şimdi de 12 haftalık hamişim üzülme sakın o evreler çabuk geçiyor ve dinlendikten sonra hemen kalırsın hamile inşallah