Valla ben hastaneden eve geri gönderirler cok düzensiz diye bekliyordum ama 3 gibi hastaneye geldik 4 bucuk cm acılma varmış başta cok sıkıntı yaşamadım sancılar da ama son 7 8 tanede ortalık inledi..
Öyle uzun uzadıya yazacak pek bişi de yok inanın cunki ne oldu ne bitti bende anlamadım. 3de geldik 06.06da kucagımdaydı meleğim.
Sadece tam anlayamadım henüz bikez kucagıma alabildim küveze alındı önlem amaçlı gelmesini bekliyorum.
Onun haricinde kısa ama zor oldu oğlumda bukadar agrı hatırlamyrm.. Ama Allah veriyor sabrını bu sefer cıktıgını kafasını hersey ini hissettim cunki.. Doktorumdan zılgıt yedik ama neyse 😂😂 herkes Bi koldan nefes al it it diyordu. Kafasının görünmesiyle doğması 5dk kadardı.
Şimdi ben iyiyim şükür sadece yıkanıp temizlenmek istiyorum. Bide bacaklarım cok kasılmış belliki cok agrıyo.. Bide yavrum gelse tmmdr