Fadime2816 çok üzücü gerçekten😞 bi kaç arkadaş yazmış gördüm, göbek adına koyun diye. Yani aslında mantıklı modern bi isim değil. Bende kararsız kaldım şu an ne desem bilemedim🙄ama ben sizin yerinizde olsam kayınvalidem aynı şekilde rahmetli olmuş olsa yine de koymazdım ismini