Deletedmom15257 ben 20ye kadar herşeyi giyebildim zayıftım göbek yoktu sikmiyodu hiç bisey iç karnim genismis
Ama sonra birden bi pirtladi ki göbek sorma:)
Şimdi sadece yüksek bel etek sort veya elbise giyebiliyorum
Zaten giyebilsem de yazın bu bunaltıcı havada giymezdm pantolon felan..
Hiç hamile biseysi de almadım daha eski kıyafetlerimi giyebiliyorum önümü biraz kaldiriyo göbekten dolayı o kadar😁