Kbra1234 ben içtim ve 4 aylik bir oğlum var. Alakası vardır demiyorum ama benim bebeğim gazdan çok çekti. İster istemez acaba kola tüketmemin sonucu mu diye çok üzüldüm. Icmeseniz yada minimum tutsanız en azından doğumdan sonra içinizi rahat ettirirsiniz.