Inciiio Kızlar ben 21 haftalık hamileyim bugün çok tatlı yedim aşırı derece fazla birşey olurmu korkuyorım gözğm doymak bilmedi 6 tane bülbül yuvası 2 dilim künefe yedim hergün bu kadar yemiyorum
Heyecanlianneee Inciiio hay maşallaah 😂 ne bülbül yuvasıymış kız o 6 tanelik 😂😂😂😂 ayy afiyet bal şeker olsun gözümüz yok da o kadarda yenmez aniden şekerin çıkar bi sorun olur farketmessin dikkatli ol 🙏
Sedaakuzey Inciiio nasıl yiyebildin hepsini Allah korusun normal insanı komaya sokar😂😂😂 bilenler yazsın bence bişey olmaz ama uzun bir süre tatlıya ara verirdim yerinde olsam
ada94 Inciiio masallah diyorum 😂 canım benim dikkat etmelisin yoksa son aylarında kilodan nefes bile alamayabilrsin. Tabi bu kilo işi bünyeyle alakalı ama. Afiyet bal şeker olsun ☺️ Bu arada cinsiyeti ne çok merak ettim. Bu kadar canı tatlı çeken bebek kim olmalı 😂
Inciiio Heyecanlianneee gözüm döndü bildiğin 🤣bende şaşırdım normalde bu kadar yiyemem uzun bi süre tatlı görmek istemiyorum 😅
idiloska Afiyet olsun :) güzelmiş demek ki :) yani öyle oo şöyle olur böyle olur diyemem bilemem de zaten ama kilo birden artabilir, benim de 16.haftada birden kilom artmıştı, 1 ayda 3 kilo aldım doktor dikkat et demişti.
Inciiio ada94 normalde çok yiyemem sadece bugün aşırı abarttım nefes alamıyordum gece nasıl oldu bilmiyorum😂😂 Erkek 😁